wtorek, 30 kwietnia 2013

Rozdział 21 ♥

...Yola mnie pocałowała. Czułem jej wargi na swoich. Pasowały idealnie, jakby były dla siebie stworzone. Pocałunek był delikatny, ale zarazem pełny uczuć. Nigdy wcześniej się tak nie czułem. To było wspaniałe. Nie wiedziałem, że kiedykolwiek zakocham się tak bardzo i to w tak krótkim czasie. To stało się tak nagle. Nawet nie wiem kiedy. Dopiero się poznaliśmy, a już zdążyliśmy się w sobie zakochać. Pamiętam, jak wtedy przewróciłem ją na ulicy, a później jeszcze to wesele. Miałem wrażenie, że ktoś to musiał zaplanować. Nie wierzyłem w takie rzeczy, aż do teraz. Ale o czym ja teraz myślę?! Właśnie całuje się z najlepsza dziewczyna na świecie, która tak bardzo kocham. Nagle oderwaliśmy się od siebie. Patrzyliśmy sobie w oczy. Uśmiechnąłem się do niej, na co ona odpowiedziała mi tym samym.
-Czy to znaczy, że dasz mi szansę? - Spytałem niepewnie. Yola złożyła jeszcze jeden pocałunek na moich ustach.
-Muszę już wracać do domu. - Odwróciła się i zaczęła iść.
-Yola! - Krzyknąłem za nią. Odkręciła się w moja stronę. Podbiegłem do niej, przytuliłem po raz kolejny i złożyłem ostatniego buziaka na jej delikatnych ustach. Uśmiechnąłem się do niej szeroko i poszliśmy w swoją stronę. Spojrzałem na nią ostatni raz, uśmiechnąłem się pod nosem i wszedłem do domu. Od razu poszedłem do swojego pokoju i ściągając z siebie spodnie i koszulkę, rzuciłem się na łóżko. Przykryłem się kołdrą i już prawie usypiałem, gdy usłyszałem wibracje mojego telefonu. Wstałem i udałem się do spodni. Wyjąłem z nich komórkę i zobaczyłem sms od Yoli. Jego treść brzmiała "Tak". Zdziwiłem się, bo nie do końca wiedziałem o co chodzi. Spytałem się jej, a ta mi odpisała "Odpowiadam na Twoje wcześniejsze pytanie". Wtedy do mnie dotarło o jakie pytanie chodziło. Czyli da mi szansę. Miałem ochotę skakać z radości po całym pokoju. Odpisałem jej szybko "Nawet nie wiesz jak się cieszę. :D Kocham Cię xx". Odpisała tylko "Dobranoc xox". Napisałem jej "Dobranoc Skarbie xx" i poszedłem spać z nadzieja że jutro zobaczę się z moja DZIEWCZYNĄ.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Witajcie :* przepraszam, że trochę później, no ale długi weekend nadchodzi :D macie jakieś plany? :) Ja mam grilla klasowego :P trzymajcie kciuki, żeby wszystko wypaliło ;D
Przepraszam za błędy, ale dodaję dzisiaj z telefonu, bo komputer mam zajęty przez mojego brata. Biedaczek maturę pisze xD
Dzisiaj meczyk! :D Do boju BVB!! ♥
Miłego weekendu :*
PS. Jutro zawitam do Was z samego rana :*
Forever Yours ♥

1 komentarz:

  1. jej jak zwykle świetny czekam na następny już się nie mogę doczekac

    BUZIOLE :*******

    OdpowiedzUsuń